Sulge otsing

Otsi kodulehelt

Sisepõlemismootoriga tõstukid

Sisepõlemismootoritega tõstukite hooldust teostame vastavalt kasutusjuhendile ja selle välp on tavaliselt 250-500 töötundi, sõltuvalt seadmest. Suure hoolduse tsoovituslik välp on 2000 töötundi. Äärmiselt tähtis on teostada hoolduste käigus kõik valmistajatehase poolt ettenähtud tööd, et tagada seadme pikk kasutusiga. Samuti on oluline, et hoolduse käigus kasutatakse seadme detailides tehase poolt ettenähtud õlisid.

TH-1

Hooldust teostatakse 250-500 h töötunni järel. Hooldusele kulub ca`2 tundi.

Hooldus sisaldab:

  • mootoriõli vahetus 1.2-Sisep_lemismootoriga-t_stuki-pilt-avatud-kapotiga-2
  • mootori õlifiltri vahetus
  • kütusefiltrite vahetus
  • määrdepunktide määrimine
  • jahutusvedeliku taseme kontroll, vajadusel lisamine
  • hüdraulikaõli taseme kontroll, vajadusel lisamine
  • käigukastiõli taseme kontroll, vajadusel lisamine
  • õhufiltri vahetus
  • tõstuki veeremi kontroll
  • elektrisüsteemi ja tulede seisukorra IMG_4216kontroll,
  • pirnide ja kaitsmete vahetus (vajadusel)
  • tõstuki masti määrimine
  • tõstekettide määrimine
  • tõstekahvlite kontroll
  • tõstekettide kontroll

TH-2 Hooldus 2000 h

TH-2 kliendi juures

Hooldus sisaldab:

  • mootoriõli vahetus
  • mootori õlifiltri vahetus
  • kütusefiltrite vahetus
  • käigukasti õli vahetus
  • käigukasti õlifiltri vahetus
  • õhufiltri vahetus
  • veosilla õli vahetus
  • määrdepunktide määrimineIMG_4231
  • jahutusvedeliku taseme kontroll, vajadusel lisamine
  • hüdraulikaõli taseme kontroll, vajadusesel lisamine
  • tõstekettide kontroll

TH-2 Laaduri töökojas

  • Hooldus sisaldab lisaks punktis 1 loetletule:
  • hüdraulikaõli vahetus
  • hüdraulika filtrite vahetus
  • jahutusvedeliku vahetus1.-Hooldusbuss-väljast
  • mootori rihmade vahetus
  • eelsüüteküünalde vahetus, vajadusel
  • süüteküünalde vahetus
  • tõstuki masti määrimine
  • gaasireduktorite ja karburaatori puhastus, filtrite vahetus
  • pidurite kontroll ja reguleerimine
  • elektrisüsteemi ja tulede seisukorra kontroll,
  • pirnide ja kaitsmete vahetus (vajadusel)
  • masti- ja kelgu laagrite kontroll
  • käigukasti kalibreerimine, vajadusel